Заводският тим на състава на GASGAS обяви пилотите си за 2022 г

Заводският тим на състава на GASGAS обяви пилотите си за 2022 г

 Тимът на GASGAS се подготвя за новия си, трети сезон в световния шампионат на ФИМ по мотокрос. От отбора Red Bull GASGAS Factory Racing обявиха пилотите си за 2022 г. От тима ще се стремят към трофеи от световно първенство, със супер млади и супер талантливи състезатели. Всички се фокусират върху успеха на MXGP и MX2.

 Водещ ни в битката във висшия клас MXGP е двукратният световен шампион в MX2 Хорхе Прадо, докато в MX2 е сегашният номер четири в света Матиа Гуаданини, който ще си партнира  с младия германец Симон Лангенфелдер.

 Трети сезон в силно конкурентния световен шампионат в клас MXGP започва Хорхе Прадо. Той  няма търпение да падне бариерата в първия кръг. След два изпитателни, но много ползотворни сезона във висшия клас, испанецът преодоля наранявания и болести, за да се наложи бързо като един от главните играчи в MXGP. Испанецът е готов да покаже всичко, което е научил през последните две години. Прадо вече има всички качества, за да се изправи в предизвикателство за третата си световна титла.

 Водещите усилия на Red Bull GASGAS Factory Racing в световното първенство в MX2 е италианецът Матиа Гуаданини. Без съмнение най-добрият новак за 2021 г., 19-годишният пилот си осигури две победи в Гран при и общо четири резултата на подиума по пътя си към четвърто място в крайното класиране. Със солиден дебютен сезон,   италианецът е нетърпелив да започне стартове с новите цветове на отбора, на същото място, на което той взе първата си победа в състезанието от клас MX2 – Матърли Базин.

 Саймън Лангенфелдер се присъединява към отбора и започва третата си състезателна година с MC 250F в световния шампионат MX2. През 2020 г. контузия прекрати участието му преждевременно. Завършвайки първия си пълен сезон през 2021 г., младежът се утвърди като титуляр с невероятна последователност. Той завърши  годината на заслуженото 10-то място. Целта му е да постигне по-голяма скорост в състезанията през 2022 г., Саймън е на път да се бори редовно за място в топ 5 във всеки старт.
Автор: Стефан Илиев
Източник: motosport.bg

Share this post

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *